GALERIE
kožené opasky.png
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
AUTORSKÝ OBSAH
Všechny články jsou autorské, bez povolení autora tohoto blogu není možné obsah publikovat nebo kopírovat!

AKTUALITY NA FACEBOOKU
NÁVŠTĚVNOST

Jednodenní výlet do Paříže

louvre - navštěva paříže.jpg
Paříž, město milencům zaslíbené. Nebo aspoň se o něm takto mluví. Je to nejromantičtější město na světě a také jsem ho chtěl s přítelkyní navštívit.
Ne, že bych byl romantik, ale mám pár měst a míst, které bych za svůj život rád viděl. Londýn, Paříž, Benátky již za sebou mám. Teď schází jen Maledivy. Ale to jsem odbočil.
Jednodenní výlet do Paříže.jpg
Na internetu jsme našli nabídku jednodenního pobytu v Paříži. Což mi vyhovovalo, protože obcházet památky týden bych fakt nechtěl. Takhle si člověk doslova proletí to nejdůležitější, což pro mě byla Eiffelovka, chtěl jsem vidět Louvre a Notre Dame.

Zájezd jsme našli, bylo to autobusem.Cesta začala odpoledne z Česka. Ráno jsme už byli v Paříži. Hygiena na benzince sice není nic úžasného, ale určitě to předčilo spánek v tvrdém autobuse. Především české dálnice jsou tragické, v Německu to byla lahoda a ve Francii něco mezi.

Byla to náročná cesta, ale za návštěvu Paříže to rozhodně stálo. Ráno jsme si projeli autobusem celou Paříž. Okraj města byl překvapivě nepěkný, nikdo se moc o kraj města nestaral, to i u nás je to lepší. Z kanálu na dálnici rostl strom, který tam už pár let byl, betonové plochy byly staré, počmárané. Čím blíž centru, tím to bylo ale lepší. Později jsme spolu s průvodcem procházeli nejzajímavěnjší místa. Protože čas byl omezen, většinou jsme nikde nečekali na prohlídky vnitřních prostor památek, ale omrkli vše z venku.
Jednodenní výlet do Paříže - Notra Dame.jpg
Poté následovala cesta lodí po Seině, kolem Notre Damu. Tohle byl také zážitek. Hodně se mi to líbilo. Večer po celodenním šlapání jsme šli k Eiffelově věži.
Výlet do Paříže.jpg
Park okolo Eiffelovky byl rozlehlý, všude hodně lidí. Čekání na výstup na Eiffelovu věž bylo nekonečné. Samotná Eiffelova věž byla neuvěřitelná. Když jsem ji viděl na obrázcích, nedokázal jsem si představit, jak je obrovská, jak je konstrukčně provázaná, kolik železa na ní je, prostě jsem si nedovedl představit, jak je dokonalá. Když jsem stál pod ní, byl jsem jak malý červ na celé louce.

Kontrola lidí, kteří chtěli lepší výhled z Eiffelovky byla přísná, policistů bylo všude hodně. Na Eiffelovku Vás nepustí samozřejmě s ničím ostrým, ale ani s pitím v pet lahvi.

Sedět v parku a koukat na tu neuvěřitelně dokonalou kontrukci bylo povznášející. Ve večerních hodinách se celá věž rozsvítila a k našemu překvapení se spustilo i blikající světlo, které dodalo světelnému představení šmrnc.
Ještě ten večer jsme nasedli do autobusu, unavení, ale nadšení, jen v očekávání, jak hrozná bude cesta. Po celodenním výšlapu a sledování všeho naráz, nikdo neměl problém usnout ani na hrbolaté dálnici.

Druhý den k večeru jsme již byly zpět a měli za sebou nezapomenutelný zážitek z krásné Paříže.
Jednodenní výlet do Paříže - Eiffelova věž.jpg
22.11.2015 21:39:24
surpan
Name
Comment
Or visit this link or this one