Roslinna-akvaristika-surpanatlas-akvarijnich-rostlin-s-vyhledavacem
GALERIE
OBLÍBENÉ ODKAZY
DOPORUČUJEME
banner_surpan.png
KOŽENÉ OPASKY
kožené opasky.png
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
AUTORSKÝ OBSAH
Všechny články a fotografie jsou autorské, bez povolení autora tohoto blogu není možné obsah publikovat nebo kopírovat!
ODBĚR VIDEÍ NA YOUTUBE
AKTUALITY NA FACEBOOKU
NÁVŠTĚVNOST
Jméno / odeslat anonymně
Opište prosím kontrolní kód "1652"
ja som schudol za rok 30 kg.vlastne som to ani nemal v plane. zacalo to tym ze sa mi skur....priatelka. a uz to zacalo žaludok prestal spolupracovat nechut do jedla stres proste nervi.kylecka isli dole.potom sa mi to zacalo pacit a isiel som uz na to planovane.jasne nic som okolo toho nevedel vela veci mi pomohol internet.no a zacal som behat,plavat proste som sa rozhybal.co sa stravy tyka nastali tiez urcite zmeny.vylucil som mucne jedla rozky chleba,samozrejme uz dva roky som abstinujuci alkoholik.ZIADNY ALKOHOL.tiez velke obmedzenie cukru.kolaciky zakusky sladene napoje.spat chodim s miernym pocitom hladu.pri mojej vyske 168cm som vazil 90kg teras sa uz dva roky drzim na okolo65kga som spokojny.a este jedna vec.vaha neni taka smerodatna trba si aj merat obvod pasa ja sa meram krajcirskym metrom. tak drzim palce vsetkym chudnučom a mysel je dvolezita nevzdavajte to aj ked pridu krizy a tie pridu urcite.
Ahoj, začátek Tvého hubnutí byl dost krušný, na druhou stranu jsi to zvládl a o tom to je. A ještě jsi zvládl zhubnout a váhu si udržet. Co víc si přát. Osobně mě čeká druhý pokus. Už vím, jak zhubnu... Bohužel jsem na konci hubnutí udělal chybu, o které vím a váha šla pomalu nahoru. Až jsem se o třech letech dostal na začátek. Zas je výhoda v tom, že vím, kde jsem udělal chybu (nenatrénoval jsem si dávky jídla při poslední hmotnosti a přišly vánoce a tradiční přežírání, které jsem se neodnaučil) a tak už se ji příště vyhnu. Díky za tvé zkušenosti, Jirka Surpan
Zdarte, radost číst.

Já jsem poněkud extrémní případ, bo jsem dosáhl při 186 cm na 175 kg. Až tak. A naštěstí (;o) mne postihl erysipel. Růže na levé noze, a srazilo mne to na kolena. Nemocnice, týdny antibiotik, tři týdny na lůžku a kvůli sloupané pokožce na té noze v podstatě nešlo chodit. Ale toho času na bilancování! A moje oblíbené pivo bylo mimo dosah - a najednou (až tak pozdě) jsem zjistil, že mi nechybí. Že se bez něj a alkoholu vůbec obejdu. A uzeniny atd - totéž. V podstatě jen kvalitní šunku si dám. Sladkosti, kousek dobré slaniny - výjimečně. Asi bych neodolal, hlavně to nemít doma. A za půl roku je 25 kg dole. (Jak bizarní výrok * zhubnout na 150 kilo ;o)
Ale ty benefity. Zavážu si boty, ne předem a pak bojovat s obouvací lžící - přímo na noze! Pohodlně si ostříhám nehty. Kalhoty jsou mi volné ;o). A hlavně - vím že to jde a půjde i dál. Dvojciferné číslo je můj cíl.

Pivo je potvora, samo je docela kalorické a navíc po něm člověk lehce podléhá žravce. Teď si dám sem tam nealko pivo (iontový nápoj, vymlouvám se) a úplně mi to stačí.

Tak zatím, ještě se ozvu
Ahoj, tak to držím palce a dej vědět, jak to zvládneš snížit na to dvouciferné číslo. Je pravda, že jsem se cítil výrazně lépe i když jsem zhubl z 95 kg na 78....Při tvé váze si to ani nedovedu představit a o to víc držím palce, ať to vyjde. Budem čekat na pozitivní čísla. Pěkný večer
Čtu to tak trošku se zpožděním ale i tak. JEště pořád se držíš na váze- vydržels?Ono totiž není problém začít, ale vytrvat.Já mám 44let 174 asi a přes 80 kg. když jsem se ženil měl jsem 68 pak dlouho mírně nahoru. Jak to ale došlo na 89(maximum) poznal jsem že je to těžce v nepořádku- zažívání, srdíčko, potřeba nových kalhot, pocení.Tak stravou hlavně- neřeším sacharidy a tyhle věci a pak zvýšeným pohybem jsem to dával dolů. V roce 2015 jsem se dostal až na 73, ale to už byl za půl roku sešup řádný.Nepřejídal jsem se to bylo hlavní- malé porce a nejíst před spaním. Dále zařadit vlákninu bílé jogurty, ovoce a zeleninu a zkusit omezit tučné, tzn hranolky krokety, tatarky,dále zrušit sycené a slazené nápoje- velký problém u piva. Mám jej rád, a tam to bylo kruté.Pohyb znamenal hodně chůze, 3x týdně aspoň 3 kilometry a skoro denně 100 kliků a 100 sedůlehů.A šlo to. Jenže vytrvat v tom! Když člověk dělá na směny tak třeba najednou přijde ve stresu domů a to třeba vyžere ledničku.
Momentálně se chci zase tu váhu zlepšit. Z 86 jsem to dal na 83 a víc to nejde. Je fakt, že té chůzi moc nedávám.
Ale všechno co potřebuje člověk musí najít u sebe- může mít vzory, ale nikdo jiný za něj tu váhu nesundá.
Hodně síly všem
Přesně- když jsem spadl pod 80 taky si sousedé a lidi v práci mysleli že mám raka...TAk Jirko, hodně pevné vůle, jsme v tom hubnutí spolu.Petr Foligno
Díky, také držím palce, pak dej vědět, jak to šlo. Hlavně to nepřehnat :-D
Proc vam 6 krabicek denne chysta partnerka? To neumite sam?
V domácnosti se starám o jiné věci, například o zahradu a zvířata. Nevidím pak důvod, proč si ještě vařit, když to partnerku baví a umí to skvěle a zároveň nepřipravuje jídlo jen pro mě, ale i pro sebe. Nebo bychom si měli vařit oba zvlášť?
Ahoj,
jsi fakt šikula. Já jsem si svá kila doslova vychodila. Hodinu ráno, hodinu večer. Ono se v mém věku špatně běhá. Můj jídelníček byl vždy zdravý a vyvážený, ale přestala jsem pojídat večer, tedy spíš v noci. Ve 22 hodin jsem třeba snědla jabko, kousek sýra a oplatek a... Když jsem si pak stáhla kalorické tabulky do mobilu jen jsem zírala. Jednou to dělalo dokonce 3000 kj ! Takže v noci nejím a chodím a stačí to. Kila jdou dolů. Ale přiznám se, že ze začátku jsem to chtěla vzdát, minimálně 3x denně. Ahoj Věrka.
Ahoj Věrko. Moc mě těší, že se Ti takto daří krásně jít s váhou dolů. Pohyb a změna jídelníčku a ono to jde. Hned jak jsi psala o sýru a oplatku večer, mě něco ve mě, co už mám naučené, řeklo, sýr večer ne :-D. Člověk si na to zvykne, ví, co si může dát a kdy, pak to jde už dobře. Já přes vánoce zase trochu nabral a pak jsem začal běhat a líp se stravovat až někdy v dubnu tohoto roku, ten článek je hlavně z minulého roku, takže i letos budou výsledky a jde krásně vidět, že bez pohybu a rozumného jídla jde váha nahoru. Není to jojo efekt, je to prostě špatné stravování, co mi zase pár kil přidalo. Ale Už mám zase tři kilečka dole a držím se na 11 kg dole oproti minulému roku v březnu. Tak ať se daří a je pěkné počasí na vycházky, nejlépe do přírody. Ahoj Jirka Surpan
Chodím i za špatného počasí i v zimě a když nejdu tak mě svrbí nohy, prostě absťák.
Šlajsem i na Štědrý den a manžel si ťukal na čelo. Zlanařila jsem děti a vnuky, akorát manžel pořád stávkuje. ŠKODA.
Zdravím, moc hezky napsáno. Určitě si z toho něco odnesu. Děkuji za inspiraci a ať se Vám daří v hubnutí dál. Ta změna už tak je super!
Díky moc. Jsem rád za každý pozitivní komentář, především, když jsem dobře poradil. Pěkný den :-)
06.04.2016 Surpanovi o chudnutí (Komentár k jeho článku
http://surpanblog.cz/rubriky/hlavni-strana/zhubl-jsem-12-kg-za-pul-roku/diskuze)

Schudol som behom asi dvoch rokov 35 kilo. 186-84 centimetrový (scvrkávam sa už pomaly, som už storočný, mínus 327 mesiacov a dnes ešte 19 dni, tak to nie je žiadny zázrak!) som mal chvíľami až 145kg. Pravideľne ale chodievam "nordic-walking", tak asi trištvrte až dve hodiny denne, čo asi pomohlo. Keď stihnem, tak aspoň päť až desať km denne na home-trainer-bicykli. Plávať som bohužial prestal, kvôli uchu a kvôli kolegovi-architektovi Le Corbusierovi, ktorý pri plávaní dostal infarkt a zomrel. Neviem, prečo sa mi podarilo prísť pod 110kg. Ale jedno viem: Začal som jednoducho opovrhovať(!) stravou. Jem síce všetko, ale nepripisujem tomu žiadny význam. Strava nehraje pre mňa už vôbec žiadnu rolu. O to viac s radosťou varím! A pijem ako najatý, hlavne pivo, čiernu kávu s jediným prídavkom, totiž Becherovkou. Ak nezabudnem, tak vypijem okolo litra a viac minerálky denne. Fajčím ako parná lokomotíva, 40 až 60 cigariet denne. Proste začal som konečne zdravo žiť. Hlavne som prestal jesť, jedlo nemá význam, čítať alebo niečo tvoriť je ďaleko dôležitejšie.

Každý to má ináč v génoch, recept neexistuje. Z maminej strany nemal nikto pod sto kilo, tak "where is the beef"? (Zomrela 93 ročná, ešte stále stokilová, kvôli zlomenému bedernému kĺbu pri jej športe, totiž okolo sto(!) cigariet denne, čiernej káve a Becherovke, keď zakopla o nádherného boxera nevesty svojho vnuka...) (Bol to skutočne krásny pes.) Ale sedávala hodiny pred televízorom. Ja som telku zrušil, pozerám tak maximálne dve až desať hodín do týždňa.

Chudnúcim kolegom veľa zdaru a jednu radu: Žehlička, ktorou si budú musieť po schudnutí žehliť novovzniknutú zásterku nad pohlavými orgánmi nepoužívať príliš horúcu...radšj nechať brucho visieť nevyžehlené!

Môj sen je pod sto kilo,
Držím palce, ať se ti splní tvůj sen, možná spíš cíl. Dobré je, že nehubneš nárazově a hýbeš se. Pít vodu, nebo minerálku je hrozně důležité. Trocha vlákniny každý den a zase je další důležitý bod k výsledku.
A co zdravotně, cítíš se asi o hodně lépe ne? Přeji pěkný den
Zdravím po měsíci a půl :-)
Chci jen napsat jako inspiraci pro ostatní, že rady pana Jirky opravdu fungují !
Změnila jsem stravovací návyky ( čím dál míň se mi daří hřešit :-) ) přidala jsem 4 x týdne 40 minut chůze na běžeckém pásu a mám 8 kg dole :-) Někomu se to bude zdát možná málo, ale pro mě je 1 kg týdně tak akorát. Na rychlé hubnutí mě už nikdo nenaláká, jojo efekt mám vyzkoušený a to víckrát. Chce to opravdu přepnout v hlavě a hubnutím se nestresovat !
Moc děkuji za Váš blog a Vaše "lidské" rady !!!!
Také zdravím, no ono je to někdy 0,5 kg a někdy 1,5 kg. To bylo spíš ze začátku, když to byl pro tělo šok, teď se to malinko zpomalilo. Ale v průměru mi to vychází na kilo týdně. Prostě musím vytrvat !!
Včera jsem si dala dokonce i svíčkovou, sice dětskou porci a s nekynutým knedlíkem, ale musím přiznat, že chuť byla silnější než výčitky :-( O to víc mi to pak šlo na běžeckém páse :-)
Ono to nejde úplně vypustit vše, co má člověk rád, jinak by nevydržel. Já si občas dávám i škvarky, ale pak vím, že prostě poběžím déle :-D. Takže i sladké se dá, jen o to víc pohybu je potřeba si dopřát. Jde o nalezení rovnováhy. Pokud chci jíst dost sladkého, je třeba o to víc vlákniny a pohybu. Zároveň s více pohybem klesá chuť k jídlu, co jsem na sobě pozoroval.
Jste borec! Fandím Vám! Článek je perfektně napsaná. Taky chci zhubnout. Pokud ze zdravotních důvodů nedávám běh, myslíte si, že stačí rychlejší chůze ?
A ještě se zeptám, jíte výrobky light a nebo je lepší normální ovocný jogurt - ne smetanový samozřejmě ?
Děkuji moc. Podle mého stačí jakýkoliv pohyb navíc. Procházka nebo i trochu víc pohybu na zahradě. Zkusl jsem před pár týdny podle youtube i jogu pro začátečníky a i to je docela slušný záhul a to jde hlavně zatím o protahování. Light výrobky vůbec neřeším, jen si nedávám plnotučné mléko, někdy používám nízkotučné, když to pak na chuti nepoznám. Jím i tvaroháčky slazené. Musím jíst víc zeleniny a ovoce, což byl trochu zpočátku problém, ale třeba občas si dopřeju i škvarky ( mají prý jen 18% tuku a 70% bílkovin), ale jen v malém množství třeba dvakrát za měsíc. Je potřeba jíst věci, co Vám chutnají a pomalu se přeučovat. Hlavně ne žádné šoky, to pak člověk asi vzdá moc rychle. Držím palce, ať se Vám to podaří.
Rychlá chůze, když přidáte hůlky, je efektivnější než běh.
Blahopřeji, jen tak dál.....fajn článek,máte pravdu...jde to- jen chtít....
17.01.2019 16:35:23
surpan
1
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one