RUBRIKY
GALERIE
OBLÍBENÉ ODKAZY
PC BAZAR
PC bazar.jpg
KOŽENÉ OPASKY
kožené opasky.png
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
AUTORSKÝ OBSAH
Všechny články jsou autorské, bez povolení autora tohoto blogu není možné obsah publikovat nebo kopírovat!
 
AKTUALITY NA FACEBOOKU
NÁVŠTĚVNOST

Vlastní zkušenosti s hubnutím

jak jednoduše zhubnout.png
Za půl roku se mi podařilo zhubnout přes 12 kg a nebylo to až tak těžké, jak jsem si myslel. Nejvíc se na tom podílí strava, stačí přidat trochu pohybu a hlavně se nenechat zlákat žádnými prášky a umělými doplňky stravy. Co všechno jsem musel změnit a zlepšit?
v čem jsou bílkoviny proteiny.png
Ať už chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu nebo jen jíst zdravěji, bílkoviny (proteiny) jsou nutnost. Většina lidí má totiž v jídelníčku nadbytek tuků a sacharidů, bílkovin a vlákniny méně, než by mělo být. A to může zapříčinit, že se Vám nepodaří shodit nějaká ta kila navíc.
z čeho dodat vlákninu.png
Dostatek vlákniny ve stravě má asi málo kdo. Když jsem si pomocí kalorických tabulek začal kontrolovat stravu, zjistil jsem, že můj denní příjem vlákniny je cca na 5 až 10% doporučené denní dávky. A to je sakra málo. Bylo tedy třeba zapracovat i na zvýšení množství vlákniny v jídle.
čím sladit.png
Konzumujeme mnohem víc cukrů, než bychom měli. To není žádná novinka. Jenže vysokým příjmem cukrů dochází k překyselení organismu a tím se připravujeme o důležité minerály. Krom toho mají cukry negativní vliv na naši váhu. A když se to všechno sečte, zajistíme si pěkný základ na zdravotní obtíže.
V čem je hodně tuků.png
Ať chcete, nebo ne, omezení tuků při hubnutí je nutnost. Občas jsem byl u některých potravin nemile překvapen, kolik tuků obsahují, hlavně když jsem si spočítal svou denní dávku tuků. Proto je dobré znát nejen potraviny s velkým obsahem bílkovin a vlákniny, ale naopak i cukrů a tuků.
kalorické tabulky do mobilu.png
Ať už chcete zhubnout do plavek nebo se před Vánoci připravit na extrémní příjem sladkých a tučných jídel, bude se Vám hodit aplikace do mobilu, která je rozšířením webové verze kalorických tabulek a kterou využijete třeba při cestování. A mnohé potěší i rychlé skenování čárových kódů.
Co je to BMI a jak se počítá.png
"Jsem ještě v pohodě, nebo by mě přijala i rodinka vorvaňů mezi sebe? V zrcadle to ještě jde, zas takovej ten špek není, tohle volný tričko ho schová. To není druhá brada, jen mám svěšenou kůži z toho, jak jsem asi shodil jedno kilo. Nepotřebuju v letadle dvě sedačky, prosím vás, stačí jedna a půl." Proto je tu BMI.
výhody hubnutí.png
Budete se asi divit, ale hubnutí má nejen své výhody, ale i nepříjemné nevýhody. Hlavně pro mě, pro chlapa, který musel zhubnout poněkud výrazněji, neboť po letech sedavého zaměstnání a nedostatku pohybu, jsem došel k bodu, kdy moje váha byla pro mě již neúnosná.
jak zhubnout bez jojo efektu.png
Vaše hubnutí není mnohdy jen o Vás, ale o Vašem okolí. Stejně jako já, potřebujete pár typů lidí, kteří Vás budou motivovat, pomůžou Vám, poradí, nebo .... Jaké typy lidí si tedy přitáhnout blíž k sobě, když to tentokrát myslíte s hubnutím naprosto vážně? To Vám poradím v dnešním článku.
jak zhubnout.png
Když se chce, tak to jde. Je to dřina, ale jde o i bez diet, bez prášků a různých předražených chemických koktejlů, které jsou mnohdy úplně k ničemu, ale pokud vlastní snahou zhubnete, budete z přípravku nadšeni a ještě jej doporučíte dál. A o to jde - což je špatně.
proč běhat.png
Běh není jen o hubnutí. Ze začátku, kdy jsem začal, asi před 4 měsíci, jsem si to ale myslel. Od té doby běhám třikrát týdně a krom těch největších pařáků, kdy jsem běhal raději ráno, mi došlo, že běh mi dává mnohem víc, než jsem předpokládal.
konečně jsem zhubl.png
Moje stravovací návyky, jestli se to dá takto vůbec nazvat, byly přinejmenším hrozné. Ráno jsen nesnídal, mnohdy jsem první jídlo do sebe měl čas nacpat až odpoledne, někdy až po práci. Jenže potom jsem se musel dojíst a ládoval jsem se až do doby, než jsem šel spát. Opět špatně.
1
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one