RUBRIKY
GALERIE
OBLÍBENÉ ODKAZY
PC BAZAR
PC bazar.jpg
KOŽENÉ OPASKY
kožené opasky.png
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
AUTORSKÝ OBSAH
Všechny články jsou autorské, bez povolení autora tohoto blogu není možné obsah publikovat nebo kopírovat!
 


 
Jméno / odeslat anonymně
Opište prosím kontrolní kód "7127"
Co hlavně pijete? Vodu z kohoutku nebo lehce se šťávou či nějaký druh minerálky? Zajímalo by mě v jakém poměru si člověk může dopřát např. minerálku či tonic.
Snažím se co nejvíc pít vodu z kohoutku. Pokud mě bolí nohy z běhu, dávám si jemně perlivou magnézii, která obsahuje hořčík a pomáhá mi proti křečím. Nevyhnu se ale ani sirupu. Když mám chuť na něco sladkého, dám si vodu se sirupem (sirupu co nejméně a nějaký kvalitnější - třeba YO). Je třeba si z hubnutí neudělat peklo, ale najít něco, co je zdravé, chutné a přitom člověk nepřibere a trochu zhodí. Měl jsem období, kdy jsem jedl jen zeleninu a racio chleby, ale na to se nemůžu už ani podívat. Teď jsem omezil hlavně smažené a sladké. Přeji hodně štěstí s případným hubnutím
Co znamená "nejím večer"? Dvě hodiny před spaním?
Dvě až tři hodinky před spaním. Ze záčátku se mi stávalo, že jsem po jídle večer brzy usnul, asi jsem měl míň energie, teď už v klidu zvládám nejíst i 4 hodiny před spánkem.
Ahoj,

toto je naprosto super článek, gratuluju k takovému pokroku! Ono to chce, ano, i trochu upravit jídelníček, chce-li člověk opravdu ubrat na váze. Jinak bys to, co bys vyběhával, zase rychle hned na to nabíral. Taky nestíhám snídat a dřív vstávat nebudu, to jsme na tom podobně. Člověk vstáva v pět a ještě aby vstávat v půl páte, ne? :D

Já zhubnout nepotřebuji, při výšce 170 cm vážím 55 kg. Nicméně potřebuju zpevnit tělo, a tak jsem začala chodit do posilovny - doporučuji! Dokonce od září budu mít i trenéra, tak snad je v dohlednu dokonalá postava. :D Chtěla bych to zkusit v modelingu, tak snad někdy budu moct. Posilovna mě děsně baví, nejradši bych tam chodila každý den, ale to zase by jeden byl děsně udřený. :D

Držím ti palce s během, s jídelníčkem a s hubnutím a hlavně s udržením konečné váhy.
Ahoj, díky. snažím se dál a stále zlepšuju jídelníček a snažím se víc sportovat.
Já jsem začal obráceně. Od začátku prázdnin jsem vyřadil jsem z jídla rafinovaný cukr a mouku a průmyslová jídla. Tedy sladkosti, pečivo, těstovin, uzeniny, apod.
Víceméně ze dne na den. Jedu na maso, zeleninu, ovoce, vejce, olivový olej, sádlo, máslo.
Řekl bych že nemám výkyvy energie, spím pravidelněji.
Přestala mě bolet po několika letech bolet achilovka, kterou jsem měl po úraze zanícenou - oteklou.
Zatím nesportuji, ale rád bych se dokopal k rannímu plavání.
Snídaně jsem si začal dělat. "na zub" přes den si beru ovoce nebo zeleninu.
Když jste psal, že si dáte tu mysli tyčinku, tak se podívejte na složení - rafinovaný cukr a nějaká vata kolem. Dejte si stejné množství cukru na váhu a snězte ho. S jakou chutí to zvládnete. Já jsem všechny tyčinky doma vyházel. Přestože se tvářily zdravě. To samé musli a cereálie atd.
Večer si dám ovoce nebo zeleninu.
Snažím se jíst také max dvě hodiny před spaním.
Obecně se snažím najíst, když mám hlad a do sytosti. Tělo si tak nějak samo řekne, že už nemůže ten další kus té výborné flákoty na talíři. Nepřejídám se, porce si dělám tak akorát velké.
Doma si dělám nejčastěji nějaké maso se zeleninou, různou a různě upravenou. Nikdy jsem neměl problém ji jíst. V restauraci si dávám jídlo bez mouky - tedy pečiva a těstovin.
Buď něco s masem a brambory, pokud to jde. A nebo maso a zeleninový salát. Vypadá to možná hloupě, ale není to hloupé.
Zakoupil jsem šunkovar na domácí šunku. Známí si to pochvalovali. Tak omezím průmyslové uzeniny i pro zbytek rodiny.
Ještě musím vymyslet co dlouhodobě místo pečiva - dětem na svačinu do školy atd.
Od začátku prázdnin mám dole cca 2 kg, taky z cca 93 kg.
Tak držím palec v další "práci".
Petr

Děkuji za informace a držím palce, ať se Vám daří váhu ještě snižovat.
Článek jsem psal asi před měsícem, dky jsem ještě občas jedl nějakou tu tyčinku (i když musli byla domácí a tam jsme dávali jen ovoce a med). Nyní jedu už měsíc bez sladkého úplně.
A jak píšete, je nutné jíst hodně zeleniny, ovoce a uzeniny minimálně. Domácí šunkovar je moc dobrá věc. Šunka je pak kvalitní a bez zbytečné chemie.
Neustále mám na svém jídelníčku co vylepšovat, hlavně snídaně jsou pořád problém, ale večer tři hodiny před spánkem už vůbec nemusím jíst a nejím. A od začátku běhu, asi někdy v dubnu již mám skoro 200 km indiánského běhu. Celkově jsem o 6,5 kg k dnešnímu dni lehčí.
Pěkný den
Jirka
07.08.2015 19:49:46
surpan
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one